درب اتوماتيك درب اتوماتيك .

درب اتوماتيك

درب اتوماتيك گزه

معرفي شركت GEZE :
شركت GEZE با بيش از 140 سال سابقه ( تاسيس 1863ميلادي ) به عنوان شركتي پيشرو در حوزه صنعت، در كشور آلمان ، يكي از معتبر ترين و بزرگترين توليد كنندگان درب هاي اتوماتيك و ديگر صنايع وابسته به آن است . اين شركت داراي نمايندگيهاي بسياري در اقصي نقاط دنيا بوده و فروش و نصب آن در خود آلمان ، نسبت به محصولات مشابه، رتبه اول را داراست.
شركت GEZE داراي تنوع زيادي از محصولات با كاربري هاي گوناگون بوده و براي هر نياز و سليقه اي راهكار قابل قبولي ارائه مي دهد . طراحي محصولات GEZE به گونه اي است كه ضمن برخورداري از ظرافت و زيبائي منحصر به فرد ، عمر مفيد بسيار بالايي دارد و در شرايط استفاده مستمر ، بي وقفه به كار خود ادامه مي دهد . كليه قطعات به كار رفته در درب هاي اتوماتيك اين شركت 100 % ساخت كشور آلمان بوده و از كيفيت و استانداردهاي بسيار بالايي برخوردار است .
شركت GEZE موظف به رعايت استانداردها و قوانين بسيار سختگيرانه كشور آلمان ، در زمينه ايمني و كيفيت است و ما مفتخريم كه همان محصول، با همان استانداردها را به هم ميهنان عزيزمان ارائه ميكنيم . مشخصات كلي دستگاه ها به شرح زير مي باشد :
 كليه دستگاه ها مجهز به سيستم ايمني ضد برخورد بوده كه در صورت وجود مانع در مسير حركت درب ها، آن را حس كرده و توقف مي كند . كليه دستگاه ها قابليت اتصال به انواع سيستم هاي كنترل دسترسي ( access control ) و حفاظتي را دارند .
برنامه ريزي و تنظيم كليه دستگاه ها بسيار ساده بوده و همگي از يك منطق پيروي مي كنند و توسط وسيله اي كه بر روي خود دستگاه ، نصب است انجام مي شود و نياز به اتصال دستگاه جانبي جهت برنامه ريزي ندارد . اين مسئله تغيير برنامه ريزي دستگاه را توسط تكنسين و يا خود كاربر بسيار راحت مي كند .
 كليه دستگاه ها مجهز به يك سيستم نمايشگر هستند كه وضعيت دستگاه را در هر حالت و در صورت بروز هر نوع اشكال در عملكرد دستگاه ، نمايش مي دهد . اين امكان باعث بالا رفتن سرعت در رفع عيب دستگاه مي شود .


برچسب: درب اتوماتيك، درب اتوماتيك شيشه اي، پرشيادر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۲۸:۵۴ توسط:پرشيادر موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :